بهترین جراح پروتز چانه در کرج

بهترین جراح پروتز چانه در کرج کیست؟

 بهترین جراح پروتز چانه در کرج معتقد است که جراحی زیبایی چانه به دلایل متفاوتی انجام می گیرد. این موارد شامل، عدم رضایت فرد از ظاهر چهره خود، عقب تر بودن چانه ی فرد و جلو بودن چانه فرد می‌باشد. در واقع در بین اعضای صورت، چانه نقش خیلی مهمی در تقارن آن دارد و به نوعی مشخص کننده تعادل در صورت است. پس برای انتخاب بهترین جراح برای پروتز چانه در کرج حتما به دقت بررسی نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی درباره بهترین جراح پروتز چانه در کرج کسب کنید.

ویژگی های بهترین جراح پروتز چانه در کرج

عمل جراحی پروتز چانه نوعی عمل زیبایی برای افرادی که دارای چانه های گود رفته می باشند، است.  مطمئنا فردی که قصد انجام این عمل زیبایی را دارد به دنبال بهترین جراح پروتز چانه در کرج  می باشد. زیرا همانطور که می‌دانید انتخاب جراح مناسب تاثیر بسیار مهمی در روند جراحی و نتایج حاصل از آن دارد. بهترین جراح پروتز چانه در کرج باید سابقه علمی و تجارب پزشکی مناسب  داشته باشد. برای تصمیم گیری نظر بیمارانی که سابقه ی جراحی توسط پزشک مورد نظرتان داشته اند را جویا شوید تا بتوانید با ذهنی باز بهترین گزینه را انتخاب نمایید. بهترین جراح پروتز چانه باید نمونه کارهای خوبی داشته باشد، قبل از انجام حتما به نمونه کارهای پزشک توجه کرده و سپس انتخاب کنید. علاوه بر این بهترین جراح باید اخلاق کاری و حرفه ای داشته و بتواند به خوبی با مراجعه کننده رفتار کند و با صبوری به سوالات او پاسخ دهد.

بهترین جراح پروتز چانه در کرج

دکتر نجمه زندی پور بهترین جراح پروتز چانه در کرج

دکتر نجمه زندی پور متخصص جراحی فک و صورت و زیبایی و دارای بورد تخصصی در این رشته می‌باشد. وی در سال ۱۳۹۱ وارد رشته جراحی فک و صورت و دهان در دانشگاه علوم پزشکی همدان شده و دوره ۵ ساله این رشته را سپری نمود. در دوران رزیدنتی سمت رزیدنت ارشد گروه جراحی فک و صورت را نیز در کارنامه داشته و طی این دوره از طرف ریاست بیمارستان بعثت همدان به عنوان رزیدنت نمونه معرفی و مفتخر به دریافت تقدیرنامه گردید. دکتر نجمه زندی پور، بهترین جراح در کرج می‌باشند و با مهارت و تکنیک خاص به جراحی پروتز چانه می‌پردازند. در ادامه پاسخ سوالات دیگری که ممکن است برای شما پیش بیاید را بیان کردیم:

آیا روش های دیگری غیر از جراحی برای زیبایی چانه در کلینیک تخصصی دکتر نجمه زندی پور، وجود دارد؟

بله. افرادی که دارای نواقص عمده در این ناحیه نیستند، می‌توانند برای اصطلاحات کوچک از مواردی نظیر فیلرها و یا تزریق بوتاکس استفاده کنند.

چه افرادی مجاز به انجام پروتز چانه در کلینیک تخصصی دکتر نجمه زندی پور، نخواهند بود؟

  • افرادی که دارای سیستم ایمنی ضعیف هستند.
  • افرادی که به بیماری های قلبی مبتلا هستند یا از دارو های خاص استفاده می‌کنند که امکان بیهوشی عمومی برای آنها وجود ندارد.
مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *