بهترین جراح بینی در کرج چه کسی است؟

بهترین جراح بینی در کرج

بهترین جراح بینی در کرج کیست و چه ویژگی هایی دارد؟ یافتن بهترین پزشک برای عمل بینی بسیار دشوار است. چرا که ابتدا برای یافتن بهترین پزشک ویژگی های یک پزشک با تجربه برای جراحی بینی را بدانید. دانستن ویژگی های یک پزشک حاذق برای جراحی بینی تازه شروع کار شما برای تحقیق و یافتن آن پزشک مورد نظر می‌باشد. در این مقاله از وبسایت دکتر نجمه زندی پور جراح و متخصص فک وصورت درباره نحوه یافتن بهترین جراح بینی در کرج با شما صحبت می‌کنیم، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی های بهترین جراح بینی در کرج

بهترین جراح بینی در کرج در واقع آن پزشکی می‌باشد که علاوه بر تخصص و مهارت بالا،در اخلاق حرفه ای و نحوه برخورد با بیماران نیز،نمره عالی کسب کرده باشد. بهترین جراح باید ویژگی های داشته باشد که در ادامه آن ها را بیان می‌کنیم:

تجربه و مهارت

تعداد جراحی های که پزشک انجام می‌دهد در میزان تجربه او موثر می‌باشد. زیرا هر چه پزشک جراحی های بیشتری انجام داده باشد، سطح مهارت او بیشتر می‌‌شود. داشتن تجربه زیاد پزشک به او کمک می‌کند تا شرایط عمل را به خوبی و در زمان مناسب کنترل کند.

به روز بودن دانش

تکنیک های جراحی هر روزه تغییر یافته و بهبود می‌یابند. بهترین جراح بینی همواره در حال به روز کردن دانش و مهارت خود می‌باشد تا بهترین خدمات را به بیمار ارائه دهد.

بهترین جراح بینی در کرج

صداقت جراح با بیمار

بهترین جراح بینی با بیماران خود صداقت دارد و در صورتی که بینی شما نیازی به عمل کردن نداشته باشد زیر بار عمل کردن بینی شما نمی‌رود. حتی در برخی موارد پزشک به شما مشاوره می‌دهد که کدام فرم بینی به صورت شما بیشتر می‌آید.

دانستن تکنیک های علمی و هنر زیباشناسی

جراح بینی باید تکنیک های جراحی را به خوبی بلد بوده و رازهای هماهنگی و زیبایی شناختی صورت را به خوبی درک کند. به دلیل این که جراحی بینی یک عمل زیبایی محسوب می‌شود، جراح بینی باید به خوبی اصول هارمونی و اجزای صورت را بداند تا بهترین فرم بینی متناسب با فرم صورت را پیشنهاد دهد.

اخلاق حرفه ای

بهترین جراح بینی باید مسئولیت پذیر باشد و با مراجعین به خوبی رفتار کند. پزشک باید به تمام حرف های بیمار گوش داده و به تمام سوالات او به درستی پاسخ دهد. یکی از مواردی که برای اکثر مراجعه کنندگان اهمیت دارد، همین موضوع می‌باشد.

سبک جراحی بینی

یکی دیگر از موارد مهم، سبک جراحی بینی در کرج می‌باشد. برخی پزشکان فقط یک سبک بینی را جراحی می‌کنند. برای مثال برخی فقط بینی طبیعی و نچرال و برخی دیگر نیز صرفا جراحی بینی فانتزی انجام می‌دهند. حتی برخی پزشکان صرفا یک نوع خاصی از جراحی بینی را انجام می‌دهند. به این صورت که یا جراحی بینی گوشتی و یا جراحی بینی استخوانی را هدف قرار می‌دهند.

جراحی بینی در کرج

جراحی بینی بر اساس آنکه بینی اولیه شما چگونه است، نتایج مختلفی دارد. در واقع شکل نهایی بینی در جراحی بینی بسیار به شکل بینی اولیه بستگی دارد. در واقع بینی اولیه شما استخوانی باشد یا گوشتی در نتیجه عمل شما تاثیر می‌گذارد. در اصطلاح به جراحی زیبایی بینی، رینوپلاستی RHINOPLASTY گفته می‌شود. در جراحی زیبایی بینی معمولا علاوه بر رفع مشکلات ظاهری بینی نیز تا حد امکان و طبق صحبت ها و توافق شما و پزشک معالج مشکلاتی نظیر انحراف بینی و… نیز رفع می‌شود در واقع این جراحی سپتورینوپلاستی نامیده می‌شود septorhinoplasty.یعنی هم جراحی زیبایی و هم جراحی ترمیم انحراف بینی در هر میزان وسعتی که باشد. پس بهترین جراح بینی علاوه بر جراحی زیبایی، جراحی درمانی را نیز همزمان برای شما انجام می‌دهد. یک اصطلاح رایج دیگر که این روزها ممکن است به گوشتان خورده باشد، تیپ پلاستی بینی tip plasty می‌باشد. تیپ پلاستی در واقع ایجاد تغییرات و جراحی فقط بر روی نوک بینی می‌باشد. در طی تیپ پلاستی باقی قسمت های بینی دست نخورده باقی می‌ماند. در واقع تیپ پلاستی یک روش گول زدن بیماران می‌باشد و عملا 90 درصد مراجعین برای این روش به نتیجه دلخواه خود نرسیدند. بر اساس یافته های مختلف،حدود 5 درصد بیماران ممکن است تیپ پلاستی سود ببرند و95درصد بیماران باید رینوپلاستی بینی انجام دهند. یکی دیگر از جراحی های رایج بینی سپتوپلاستی septoplasty، جراحی درمان انحراف بینی می‌باشد. بیمارانی که از انحراف داخلی بینی رنج می‌برند، با این عمل می‌توانند به راحتی از تنفس نرمال لذت ببرند. توجه داشته باشید حین انجام سپتوپلاستی در شکل ظاهری بینی هیچ تغییری انجام نمی‌شود. حین جراحی زیبایی بینی جراح شما به صورت همزمان جراحی انحراف بینی را هم انجام می‌دهد.

بهترین جراح بینی در کرح چه کسی است؟

دکتر نجمه زندی پور یکی از بهترین جراحان بینی کرج

دکتر نجمه زندی پور جراح و متخصص فک و صورت در شهر کرج هستند که حدود 10 سال تجربه در جراحی های مختلف صورت و فک دارند.

تخصص ودانش: ایشان در حدود 3سال به عنوان هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی فعال بوده و همزمان با انجام جراحی های مختلف فک و صورت، به آموزش دانشجویان رشته های مختلف پزشکی مرتبط با جراحی مشغول بودند. دکتر نجمه زندی پور، از هیچ فرصتی برای یادگیری غافل نمی‌شود همزمان با آموزش به دانشجویان، انجام جراحی های مختلف زیبایی و درمانی در کورس های آموزشی اساتید بزرگ کشوری و جهانی شرکت نمودند.

اخلاق حرفه ای: کمتر کسی را خواهید یافت که فقط یک بار به مطب دکتر نجمه زندی پور مراجعه کرده باشد و از برخورد خوب ایشان با مراجعین وبیمارانشان تعریف نکرده باشد. دکتر نجمه زندی پور از ابتدای دوران دانشجویی تا به امروز، تقدیرنامه های اخلاقی مختلفی را به سبب برخورد مناسب ایشان با مراجعین دریافت نموده اند.

چگونه بهترین جراح بینی در کرج را پیدا کنیم؟

تعداد جراحانی که در کرج جراحی بینی انجام می‌دهند زیاد است به همین خاطر شما باید با توجه به ویژگی هایی که بیان کردیم و روش هایی که در ادامه آن ها را ذکر می‌کنیم، برای انجام جراحی بهترین پزشک را بیابید.راه هایی که می‌توانید بهترین جراح را بیابید عبارتند از:

جستجو در اینترنت و شبکه های اجتماعی

آسان ترین راهی که برای پیدا کردن بهترین جراح بینی می‌توانید انجام دهید مشاهده شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و سایت پزشک می‌باشد. با این کار می‌توانید نمونه کارهای پزشک را مشاهده کرده و نظرات کاربران را در شبکه های اجتماعی متوجه شوید.

صحبت با بیماران قبلی

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که هنگام مراجعه به مطب از مراجعه کنندگان قبلی درباره تجربیات خود و ویژگی های پزشک سوال بپرسید. این کار به شما در انتخاب درست شما کمک زیادی می‌کند.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *