جراحی بینی در شهریار

جراحی بینی در شهریار

جراحی بینی در شهریار رایج ترین جراحی زیبایی می‌باشد. در واقع جراحی زیبایی بینی رتبه نخست جراحی های زیبایی را  دارد. جراحی زیبایی بینی توسط پزشکان مختلف گوش حلق و بینی و همچنین جراحان پلاستیک با مدل های طبیعی و نیمه فانتزی بیشتر انجام می‌شود. عمل بینی در شهریار با بیهوشی کامل انجام شده و بیماران پس از جراحی دردی متوجه نمی‌شوند.

جراحی بینی در شهریار چگونه است؟

نخستین گام برای عمل بینی انتخاب پزشک مناسب می‌باشد. پس از انتخاب جراح مورد نظر، باید اقدامات قبل از عمل را انجام دهید. مهمترین اقدامات پیش از جراحی شامل آزمایشات و انجام فتوگرافی پیش از عمل می‌باشد. در روز عمل به صورت ناشتا در محل عمل باید حاضر شده و پس از بیهوشی، با توجه به نوع مدل بینی مدنظر شما،پزشک جراحی را آغاز می‌کند.

بهترین جراح بینی در شهریار کیست؟

دکتر نجمه زندی پور معتقدند که برای یافتن بهترین جراح بینی باید یک پزشک را از دو جنبه مختلف بررسی نمود. نخستین جنبه و مهمترین آن، ارزیابی از نظر مهارت یک پزشک می‌باشد. درواقع بهترین جراح بینی در شهریار، پزشکی است که علاوه بر مهارت های فنی بالا، تجربه و دانش به روز داشته باشد. استفاده از تکنیک های جدید و حضور در کنگره های بین المللی نیز می‌تواند خبر از مهارت و توانایی بالای یک پزشک دهد. یکی دیگر از جنبه هایی که پزشک باید از نظر آن ارزیابی شود، نحوه رفتار با مراجعین خود می‌باشد. در واقع رفتار مناسب یک پزشک با زیباجویان خود و پاسخگویی و مسئولیت پذیری در قبال مراجعین بسیار مهم است. زیرا در جراحی زیبایی، دقت نمودن به خواسته بیماران در جلسات مشاوره و توضیحات کافی به بیماران از اصول مهم در علم جراحی های زیبایی به خصوص جراحی های زیبایی صورت و رینوپلاستی می‌باشد.

جراحی بینی در شهریار

انواع جراحی بینی

جراحی بینی در اساس نوع مدل بینی که گوشتی باشد یا استخوانی و اینکه زیباجویان چه مدلی مد نظرشان باشد متفاوت می‌باشد. در واقع در زیباجویانی که بینی های استخوانی داشته باشند امکان انجام جراحی بینی به مدل دلخواه وجود  دارد. در افرادی که بینی گوشتی  و یا بینی با پوست ضخیمی دارند، نباید توقع جراحی بینی با مدل های فانتزی و حتی نیمه فانتزی را داشته باشند، زیرا این نوع مدل بینی با فرم صورت و اجزا بینی هماهنگ نمی‌باشد.

جراحی بینی طبیعی

یکی از مدل های رایج و محبوب برای جراحی بینی، مدل بینی طبیعی می‌باشد. جراحی بینی با مدل طبیعی در گذشته خیلی محبوبیت نداشت و گروه اندکی از زیباجویان برای این نوع مدل ابراز علاقه نشان می‌دادند، اما امروزه درصد زیادی از مراجعین علاقه مند به مدل های طبیعی بینی می‌باشند. در واقع مدل طبیعی بینی یک قوس ملایم و یا بدون قوس می‌باشد که در آن هدف اصلاح ایرادات می‌باشد و از اقدامات افراطی مانند قوس زیاد، کوچک کردن های زیاد و…پرهیز می‌شود.

جراحی بینی نیمه فانتزی

محبوب ترین مدل جراحی بینی، نیمه فانتزی می‌باشد. در این مدل بینی معمولا یک قوس متوسط به بینی داده می‌شود و سایز بینی تا حد امکان کوچک می‌شود. داشتن بینی استخوانی و غضروفی یک ضرورت اصلی برای جراحی نیمه فانتزی می‌باشد. بینی های گوشتی کاندید مناسبی برای جراحی نیمه فانتزی نیستند.

جراحی بینی فانتزی

جراحی فانتزی بینی چندسالی است که از تب و تاب اولیه افتاده و محبوبیت سابق را از دست داده است. جراحی فانتزی بینی با ایجاد یک قوس زیاد و کوچک کردن حداکثری بینی همراه بوده و در واقع مدل جراحی این بینی به گونه ای است که تمامی افراد متوجه عملی بودن بینی شما می‌باشد. برای جراحی بینی با مدل فانتزی، داشتن بینی استخوانی ضروری است.

هزینه جراحی بینی در شهریار

هزینه جراحی بینی بر اساس نوع بینی، پوست و مهارت جراح شما و این که در کدام مرکز پزشکی انجام شود متفاوت است. برای مثال جراحی در کلینیک به خاطر آنکه نیاز به بستری شبانه ندارد از بیمارستان حدود 20 درصد ارزان تر می‌باشد. برخی هزینه های جانبی مانند هزینه آزمایش،فتوگرافی و سی تی اسکن سینوس های بینی را برای جراحی بینی باید در نظر بگیرید. زمانی که جراحی بینی همراه با جراحی های زیبایی دیگر باشد، هزینه تمام شده جراحی تغییر می‌کند. گاهی ممکن است جراحی زیبایی بینی با جراحی افتادگی پلک یا لیفت شقیقه و جراحی همزمان بینی و چانه یا حتی آندوسکوپی سینوس ها انجام شود که هزینه تمام شده بیشتری خواهد داشت.

درباره جراحی بینی در شهریار

مراقبت های پس از جراحی بینی

پس از جراحی بینی مرحله جدیدی از جراحی بینی شروع می‌شود، در واقع مراقبت های پس از جراحی بینی جزو اساسی از جراحی بینی می‌باشد که در صورت رعایت کردن نکات خاص، می‌تواند در نتیجه جراحی تاثیر گذار باشد. بلافاصله پس از به هوش آمدن در انتقال به بخش، فرآیند نقاهت شما آغاز می‌شود. اولین اقدام در مراقبت های پس از جراحی بینی استفاده از کمپرس سرد می‌باشد. استفاده از کمپرس سرد بعد از جراحی بینی موجب جلوگیری از ایجاد ورم و کبودی و کاهش درد پس از جراحی بینی می‌شود. بیشترین اثر کمپرس سرد پس از جراحی طی 48 ساعت اول می‌باشد. در روزهای اول پس از جراحی بینی بهتر است حدود 30 درجه زیر سرتان بالا باشد. این کار کمک زیادی به کاهش ورم می‌کند. در روزهای اول جراحی بینی، توصیه  ما به شما مصرف غذاهای آبکی می‌باشد. از مصرف غذاهای جویدنی و گاز زدنی پرهیز نمایید. هر چقدر فک شما در روز های اول پس از جراحی کمتر کار کند، بهبودی محل زخم شما بهتر و ورم بینی کمتر می‌شود. در روز های اول پس از جراحی بینی، نفس کشیدن از بینی برای شما دشوار خواهد بود. در مواردی هم که تامپون در بینی داشته باشید، این کار شدنی نیست. پس از کشیدن تامپون بینی، یک حالت گرفتگی در بینی دیده می‌شود که با استفاده از سرم و اسپری های مخصوص باید مرتب بینی خود را شست و شو دهید. در این روزها از مصرف داروهای مسکن و آنتی بیوتیک و پماد نیز سر تایم خود غافل نشوید. از مصرف غذاهای تند، ترش و فست فود در هفته های پس از جراحی بینی پرهیز کنید. مصرف اینگونه غذاها سبب افزایش ورم بینی می‌شوند. حتی مصرف این مواد غذایی گاهی ممکن است سبب گرفتگی بینی در روزهای ابتدایی پس از جراحی شوند. زمان بازگشت به فعالیت های سنگین مانند ورزش کردن، آواز خواندن و فعالیت های اینچنینی بر اساس صلاحدید پزشک شما می‌باشد. همچنین برای خدمات پوستی صورت، عینک زدن و تزریق بوتاکس و ژل پس از جراحی بینی باید با پزشک خود مشورت کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین جراح ترمیمی بینی در کرج

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *