دندان پزشکی اقساطی در کرج

دندان پزشکی اقساطی در کرج

دندان پزشکی اقساطی در کرج، با توجه به هزینه های بالای درمان دندانپزشکی و نبود پوشش بیمه‌ای مناسب در این درمان برای بسیاری از مردم که قادر به درست کردن دندان های خود نیستند بسیار شرایطی مطلوب و ایده آل محسوب می شود. پس افرادی که به سلامت و زیبایی دهان و دندان های خود اهمیت میدهند در پرداخت هزینه های دندانپزشکی خود اصلا نگران نباشند، کلینیک تخصصی دکتر نجمه زندی پور برای اولین بار در کرج، جهت رضایت و خشنودی هموطنان عزیز این شرایط  دندان پزشکی اقساطی را در کرج مهیا کرده است. ایمپلنت دندان به صورت اقساطی در کرج

 

 

دندان پزشکی اقساطی در کرج
دندان پزشکی اقساطی در کرج

شرایط و مدارک مورد نیاز با چک :

  • چک از کرج
  • کپی شناسنامه و کارت ملی صاحب چک
  • قبض برق منزل
  • پرینت حساب چک

دندانپزشکی در دو دسته قرار میگیرد که عبارتند از :

  1. زیبایی در دندانپزشکی : به ظاهر و لبخند فرد می پردازد ( ارتودنسی و پروتز )
  2. درمانی در دندانپزشکی : به سلامت دندان‌ها ( بهداشت دهان و دندان، آسیب شناسی دهان، جراحی لثه، دندانپزشکی کودکان، اندودنتیکس و جراحی دهان و فکو … )

پرداخت هزینه ایمپلنت قسطی دندان در کرج در 3 قسط انجام می شود؟

در کلینیک تخصصی دکتر نجمه زندی پور در 3 قسط شما می توانید هزینه را پرداخت کنید. ایمپلنت دندان با 3 جلسه انجام می شود که شما با هر بار مراجعه می توانید اقساط خود را پرداخت کنید.

  1.  قسط اول زمان کاشت پایه ایمپلنت
  2.  قسط دوم هنگام قالب گیری تاج ایمپلنت
  3.  قسط سوم هنگام قرار دادن تاج روی پایه ایمپلنت و پایان کار

کلینیک تخصصی دکتر نجمه زندی پور مفتخر است که تمامی خدمات زیبایی خود شامل ایمپلنتهای پیشرفته، جراحی زیبایی بینی و پلک، لیفت صورت، جراحی دندانهای نهفته و پاتولوژیک و …  را به صورت اقساطی ارائه دهد.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *