پروتز چانه در کرج چه قدر است ؟

هزینه ی پروتز چانه در کرج

هزینه ی پروتز چانه در کرج به چه عواملی بستگی دارد؟ پروتز چانه یکی از روش های متداولی است که در زمینه ی جراحی زیبایی صورت قرار گرفته و افرادی که به هر دلیلی شکل طبیعی چانه ی خود را از دست داده اند از این جراحی برای بازیابی شکل طبیعی چانه ی خود استفاده می‌کنند. در این مقاله قصد داریم عواملی که بر میزان هزینه ی پروتز چانه موثر هستند را بیان کنیم، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

چه عواملی بر هزینه ی پروتز چانه تاثیر می‌گذارد؟

با توجه به این که پروتز چانه تا میزان عمیق باشد هزینه های دریافتی در افراد مختلف، متفاوت می‌باشد. در ادامه عواملی که بر میزان هزینه ی پروتز چانه موثر می‌باشند را برای شما بیان می‌کنیم.

تخصص و تجربه ی پزشک

با توجه به تخصصی بودن جراحی پروتز چانه، حتما باید نزد پزشکی که درک پیشرفته ای از آناتومی صورت و ساختار استخوان دارد، انجام شود. پزشکی که جراحی های زیادی در این زمینه انجام داده باشد، تجربه و مهارت بیشتری دارد و مسلما هزینه ی بیشتری نیز دریافت می‌کند. توجه داشته باشید با توجه به حساس بودن این جراحی حتما به بهترین جراح پروتز چانه در کرج مراجعه کنید.

هزینه های کلینیک یا بیمارستان

هزینه های پرداختی در مراکز درمانی با توجه به دولتی و خصوصی بودن و استفاده از تجهیزات به روز با یکدیگر متفاوت است. شما می‌توانید قبل از انجام، از پزشک خود در رابطه با مراکزی که پروتز چانه را در آن جا انجام می‌دهد سوالاتی پرسیده و به طور تقریبی از میزان هزینه ها مطلع شوید.

جنس پروتز

یکی از عواملی که بر میزان هزینه ی پروتز چانه موثر است، جنس پروتز می‌باشد. پروتز های ساخته شده از مواد مختلفی مانند پلیمرها، سیلیکون و متال قیمت های متفاوتی دارند. پروتز های سیلیکونی معمولا بیشتر مورد استفاده قرار گرفته و قیمت بالاتری نسبت به سایر پروتز ها دارد.

هزینه های جانبی

در تعیین هزینه ی جراحی پروتز چانه هزینه های جانبی مانند انجام آزمایشات قبل از جراحی برای بررسی شرایط فیزیکی فرد، هزینه های داروها و مراقبت های لازم بعد از پروتز چانه نقش مهمی دارند.

تکنولوژی ساخت پروتز

تکنولوژی که در ساخت پروتز مورد استفاده قرارمی‌گیرد در تعیین هزینه ها می‌تواند تاثیر بگذارد. پروتزهای ساخته شده با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته تر به طور معمول قیمت بالاتری دارند. این تکنولوژی ها ممکن است شامل تکنیک های ساخته شده با استفاده از چاپ سه بعدی و دستگاه های CNC باشند.

تجهیزات به روز

استفاده از تجهیزات پیشرفته و مطابق تکنولوژی هزینه های پروتز چانه را تحت تاثیر قرار می‌دهد. تجهیزات به روز ممکن است هزینه های بیشتری داشته باشد اما کیفیت و نتیجه ی نهایی بهتری به ارمغان می‌آورد.

پیچیدگی جراحی

ساختار استخوان هر فرد متفاوت می‌باشد. با توجه به ضعیف بودن چانه یا میزان اصلاح مورد نیاز ممکن است پروتز چانه عمیق تر انجام شود. به همین علت در صورتی که پروتز چانه برای پزشک شما چالش برانگیز باشد احتمالا انجام آن گران تر خواهد بود. علاوه بر پیچیدگی جراحی، محلی که پروتز در آن قرار می‌گیرد نیز در تعیین میزان هزینه موثر می‌باشد.

درباره هزینه ی پروتز چانه در کرج

آیا بیمه هزینه ی پروتز چانه را پرداخت می‌کند؟

پروتز چانه معمولا به عنوان یک روش جراحی زیبایی شناخته شده و ممکن است شرکت بیمه ی شما هزینه ای برای انجام این جراحی پرداخت نکند. قبل از انجام پروتز چانه حتما با مشاورین بیمه ی خود صحبت کنید تا متوجه شوید که آیا بیمه هزینه های شما را پرداخت می‌کند یا خیر. در برخی موارد اگر پروتز چانه به عنوان روش درمانی و ضروری برای اصلاح نقص معایب مادرزادی شکستگی چانه هنگام تصادفات باشد امکان دارد بیمه هزینه های پرداختی را تقبل کند. پس حتما برای کسب اطلاع دقیق قبل از انجام پروتز چانه با مشاورین بیمه ی خود مشورت کنید. 

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *