بوکال فت در کرج

جراحی بوکال فت در کرج

جراحی بوکال فت در کرج عبارت است از تخلیه چربی های اضافی در ناحیه گونه. در واقع برداشتن این چربی ها موجب لاغرتر نشان دادن چهره و کانتوری شدن صورت می‌شود. اسم این جراحی از محل چربی ها گرفته شده است.در واقع چربی های بوکال همان بافت های چربی موجود داخل دهان(قسمت لپ ها) می‌باشد. این جراحی یکی از جراحی های پر طرفدار به منظور زاویه سازی چهره میان افراد مختلف جامعه می‌باشد.

عمل جراحی بوکال فت چیست؟

چربی بوکال، یک توده چربی در ناحیه توخالی بین عضله بوکسیناتور و سایر عضلات سطحی صورت می‌باشد. این یکی از دو پد چربی اصلی در صورت بوده و پد دیگری جمع کننده است. پد بوکال فت وظیفه پر کردن و فرم دادن به گونه ها و کمک به محافظت از دندان ها و استخوان زیرین را دارد. برداشتن چربی بوکال فت یک روش جراحی بوده که بخشی یا تمام چربی گونه برداشته شده و برای بهبود فرم صورت، کاهش ظاهر گونه های چاق و ایجاد خط فک مشخص تر انجام می‌شود. جراحی بوکال فت با ایجاد یک برش کوچک داخل دهان در سمت داخلی گونه ها انجام شده و طی آن چربی های اضافه بوکال صورت از طریق دهان خارج می‌شود. سپس محل برش داده شده با بخیه های قابل جذب، ترمیم می‌شود. این جراحی را می‌توان به تنهایی یا با جراح های دیگری مانند جراحی بینی در کرج، تزریق بوتاکس، برجسته سازی لب و کاشت چانه نیز انجام داد.

درباره بوکال فت در کرج

مزایای بوکال فت

انجام بوکال فت مزایایی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می‌کنیم:

  • سریع و آسان بودن آن
  • مدت استراحت کوتاه
  • بدون باقی ماندن جای زخم
  • جوان دیده شدن صورت
  • از بین بردن خطوط ایجاد شده روی پوست
  • بهتر کردن فرم گونه ها و برجسته تر شدن آن ها
  • بهبود بخشیدن به ظاهر عمومی صورت
  • باعث بالا رفتن اعتماد به نفس
  • کانتورینگ و افزایش انحنای صورت

سن مناسب برای انجام بوکال فت

بهترین زمان جراحی بوکال فت با توجه به شرایط هر شخص متفاوت می‌باشد. اما به طور کلی بهترین سن برای انجام این عمل زمانی است که شما در حال رشد و یا چاق و لاغر شدن نیستید. در این زمان شما ظاهری ثابت دارید به همین علت می‌توانید برای عمل بوکال اقدام کنید.

آمادگی قبل از انجام بوکال فت

نخستین اقدام برای انجام جراحی بوکال فت، یافتن پزشک ماهر برای انجام این کار می‌باشد. پس از انتخاب پزشک خود، معمولا یک تا دو جلسه مشاوره برای جراحی بوکال فت نیاز است. انجام فتوگرافی چهره قبل از جراحی بوکال فت بستگی به نظر پزشک معالج دارد. اگر جراحی بوکال فت با بی حسی موضعی انجام شود، نیاز به انجام آزمایش خاصی وجود ندارد. در صورتی که حین مسواک زدن از لثه ها یا کنار دندان احساس خونریزی دارید، بهتر است به اطلاع پزشکان برسانید. پس از مشورت با پزشک در صورت نیاز قبل از انجام جراحی به مدت 6 ساعت ناشتا باشید. البته تا یک ساعت پیش از جراحی می‌توانید از مایعات مصرف کنید.

بهترین دکتر برای جراحی بوکال فت در کرج

بهترین جراح بوکال فت آن جراحی است که علاوه بر تخصص و مهارت در انجام این جراحی، تجربه کافی برای جراحی بوکال فت داشته باشد. برای یافتن بهترین جراح بوکال فت ابتدا می‌توانید از طریق اینترنت، سایت ها و صفحات مجازی لیستی از پزشکان مدنظر را تهیه کنید. در گام دوم حتما باید به صورت حضوری در مطب پزشکان مورد نظر حضور یافته و از نزدیک با بیماران آنان صحبت کنید. یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین پزشک برای جراحی بوکال فت، نحوه برخورد پزشک و پاسخگویی ایشان در رابطه با بیماران و مراجعین می‌باشد. بسیار مهم است که پزشک شما  از زمان قبل و پس از جراحی بوکال فت، همراه مراجعین باشد.

بوکال فت چیست؟

هزینه جراحی بوکال فت در کرج

هزینه جراحی بوکال فت به عامل مهم مهارت جراح و محل انجام جراحی بستگی دارد. در واقع پزشکان با تجربه تر و ماهرتر قطعا هزینه بالاتری برای جراحی بوکال فت اخذ می‌کنند. همچنین در صورت انجام جراحی بوکال فت در کلینیک جراحی محدود همراه با بیهوشی، هزینه آن بالاتر نیز می‌باشد. عوامل دیگری مانند آزمایشات و عکسبرداری قبل از جراحی ، پیچیدگی جراحی و داروهای تجویز شده پس از جراحی نیز بر میزان هزینه جراحی بوکال فت تاثیر دارند. گاهی ممکن است همراه با جراحی بوکال فت، اعمال دیگری مانند بلفاروپلاستی و.. نیز انجام شود، به همین علت هزینه بوکال فت به تمام موارد ذکر شده بستگی دارد.

مطالب مرتبط
یک پاسخ
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *