درباره هزینه جراحی بینی در کرج

هزینه جراحی بینی در کرج

هزینه جراحی بینی در کرج به چه عواملی بستگی دارد؟ یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین جراحی های زیبایی، جراحی بینی می‌باشد. در این مقاله قصد داریم درباره هزینه ی جراحی بینی در کرج و عواملی که بر آن تاثیرگذار است اطلاعاتی بیان کنیم، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

عوامل موثر بر میزان هزینه جراحی بینی در کرج

میزان هزینه جراحی بینی در کرج به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه قصد داریم آن ها را بیان کنیم:

هزینه های کلینیک

کلینیک و یا مرکز جراحی که برای جراحی بینی خود انتخاب می‌کنید، یکی از عواملی است که در میزان هزینه های جراحی موثر می‌باشد. هزینه های هر کلینیک با مرکز دیگر به علت تجهیزاتی که استفاده می‌کند، متفاوت می‌باشد. هرچه مرکز جراحی مجهز تر بوده و از تجهیزات به روزی استفاده کند میزان این هزینه ها بیشتر است.

هزینه جراحی بینی در کرج چه قدر است؟

آزمایشات قبل عمل بینی

قبل از انجام جراحی بینی ممکن است پزشک برای شما آزمایشات و تصویربرداری هایی تجویز کند. این آزمایشات برای بررسی ساختار بینی و بررسی وجود شکستگی یا پولیپ در بینی است که پزشک بتواند قبل از انجام جراحی درباره نحوه جراحی تصمیم گیری کند. در برخی موارد ممکن است برای ارزیابی سلامتی و شرایط بدنی شما نیاز به انجام آزمایشاتی مانند آزمایش خون و آزمایش های تصویربرداری باشد که هزینه ی این آزمایش ها بر اساس تجویز پزشک برای هر فرد متفاوت می‌باشد.

دستمزد پزشک

دستمزدی که پزشک برای جراحی بینی دریافت می‌کند، با توجه به شرایط بیمار، نوع بینی و نحوه ی جراحی متفاوت می‌باشد. با توجه به دلایل ذکر شده هزینه دریافتی در افراد مختلف، متفاوت می‌باشد. به این نکته توجه داشته باشید که هرگز برای کاهش هزینه ها نزد پزشکی که به طور غیر عادی برای جراحی بینی هزینه های کمی دریافت می‌کند، مراجعه نکنید که این امر موجب عوارض جبران ناپیری خواهد شد.

نوع بینی

یکی دیگر از عواملی که در میزان هزینه جراحی بینی تاثیرگذار است، نوع بینی می‌باشد. افرادی که بینی گوشتی یا غضروفی دارند معمولا هزینه ی بیشتری برای جراحی بینی گوشتی در کرج پرداخت می‌کنند و هزینه ها در جراحی بینی استخوانی کمتر است. در صورتی که بیمار جراحی بینی ترمیمی نزد فرد دیگری به غیر از جراح اول انجام دهد، معمولا هزینه ی بیشتری برای جراحی ترمیمی نسبت به جراحی اول دارد.

مهارت و تخصص پزشک

هر چه قدر میزان تجربه و مهارت پزشک برای انجام جراحی بیشتر باشد میزان هزینه ها نیز بالاتر خواهد رفت. تعداد جراحی های موفقیت آمیز یک پزشک باعث می‌شود او از تجربه ی بالاتری برخوردار شود. البته همیشه تجربه به معنای بالاتر رفتن هزینه ی عمل بینی نمی‌باشد اما اکثر پزشکانی که جراحی های موفقیت آمیزی انجام داده اند و تکنیک های مختلفی را تجربه کرده اند، هزینه ی عمل بیشتری برای جراحی دریافت می‌کنند.

تکنیک جراحی

روش مورد استفاده برای جراحی، در تعیین هزینه ی عمل جراحی موثر می‌باشد. جراح های بینی به دو روش باز و بسته انجام می‌شود که پزشک با توجه به ویژگی بیمار روش مناسب را انتخاب می‌کند. با توجه به روش مورد استفاده هزینه های دریافتی متفاوت می‌باشد. به این نکته توجه داشته باشید که در برخی موارد جراحی بینی به عمل های دیگری نیز مانند برداشتن پولیپ و.. نیاز پیدا می‌کند که این موارد نیز هزینه ی جراحی را افزایش می‌دهند.

هزینه جراحی بینی در کرج

آیا بیمه هزینه جراحی بینی در کرج را پرداخت می‌کند؟

در صورتی که هدف از جراحی بینی، زیبایی و تغییرات در ساختار ظاهری آن باشد، شرکت های بیمه هزینه ای برای انجام آن پرداخت نخواهد کرد و خود فرد مراجعه کننده باید تمامی هزینه های مربوط به جراحی بینی را انجام دهد. اما در صورتی که عمل بینی برای درمان اختلالات عملکردی بینی مانند انحراف، شکستگی و مواردی مانند موارد ذکر شده مورد استفاده قرار گیرد، شرکت بیمه ی شما بخشی از این هزینه ها یا تمام آن را پرداخت می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم پیش از انجام جراحی حتما برای مطلع شدن از هزینه های پرداختی توسط بیمه ی خود با آنان مشورت کنید. 

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *